Als bedrijf is jou er ongetwijfeld veel aan gelegen om je klantenbestand steeds verder uit te breiden. Hoe meer klanten je hebt, des te hoger de omzet van jouw bedrijf. Het vinden van nieuwe klanten is echter makkelijker gezegd dan gedaan. Bij sommige bedrijven komen de klanten aanwaaien, maar dit is lang niet overal het […]
Je klanten acquisitie uitbesteden?
Ben je met jouw bedrijf naarstig op zoek naar nieuwe klanten? Dan probeer je jouw bedrijf waarschijnlijk weer wat meer onder de aandacht te brengen. Dit kan door hetzelfde te doen als je eigenlijk altijd doet, bijvoorbeeld adverteren. Hierdoor kun je inderdaad een aantal nieuwe klanten krijgen. Hapt er niemand toe na een nieuwe advertentie? […]
Waarom is sales één van de belangrijkste aspecten in het ondernemen?
Als ondernemer verkoop jij producten en/of diensten. Hoe meer van producten/diensten jij verkoopt, des te hoger jouw omzet. Uiteraard wil jij de omzet naar een steeds hoger niveau tillen. Een groeiende omzet betekent immers dat jouw bedrijf groeit. Bij sommige bedrijven komt deze groei gewoon aanwaaien. Klanten weten hun weg naar een bedrijf zelf te […]
Wat is het verschil tussen warme en koude acquisitie?
Heb jij een eigen onderneming? Dan wil je de omzet van jouw bedrijf uiteraard verhogen. Dit kun je op verschillende manieren doen. Zo kun je bijvoorbeeld gaan adverteren in lokale en regionale media. De ene keer is dit effectief, de andere keer een stuk minder. De meeste bedrijven maken echter gebruik van acquisitie om nieuwe […]
Hoe vind je een geschikt salesbureau?
Wil jij als ondernemer meer aandacht besteden aan sales? Dan heb je hiertoe verschillende mogelijkheden. Allereerst kun jij mensen in dienst nemen die zich op de sales van jouw bedrijf focussen. Dit is echter alleen verstandig wanneer je het hele jaar werk hebt voor deze mensen. Is dit niet het geval? Dan is het financieel […]
Vijf redenen om je sales uit te besteden
Als ondernemer wil jij de omzet van jouw bedrijf natuurlijk constant verhogen. Althans, dit is zo’n beetje de drijfveer van iedere eigenaar van een bedrijf. Dit is echter makkelijker gezegd dan gedaan. Het werk komt je immers niet altijd aanwaaien. Zeker wanneer jij jouw omzet op de lange termijn wilt verhogen moet je vaak zelf […]