Callcenter inschakelen?

Bel 085 – 004 32 82



In het kort

Bent u opzoek naar nieuwe klanten en wilt u daarvoor graag telemarketing inzetten? Dan kan een gespecialiseerde callcenter inhuren verstandig zijn. Medewerkers van  callcenters hebben ervaring op het gebied van een telefonisch verkoop. Zij kennen de verkooptechnieken door en door en weten hoe zij verschillende producten aan de man moeten brengen. De kans is daardoor erg groot dat het uitbesteden aan een callcenter groot effect heeft.


callcenter inhuren

Vakbekwaam

Meer meer dan 20 jaar ervaring in het sales vak is geen uitdaging ons te gek. Ervaring in sales loont altijd!



Flexibel

We zijn een zeer flexibel bedrijf en geen uren fabriek. Een op maat gemaakt traject is bij ons zeker mogelijk.



Prijs Kwaliteit

We hanteren een goede prijs kwaliteit verhouding. De ervaring die wij hebben, bieden we aan tegen een scherp tarief.




Gratis consult

Weet je niet zo goed waar je moet beginnen? Wij helpen je graag met een vrijblijvend en gratis consult.












Vandaag nog beginnen met een Callcenter? Bel 085 – 004 32 82


Referenties

Houda Berrada de drijvende kracht achter More Customers ademt sales en zet zich met hart en ziel in voor haar klanten. Houda denkt echt met je mee. Ze heeft een arendsoog voor je doelgroep en een neus voor commerciële kansen. Kortom, Houda maakt alle beloftes waar en meer.

Jose

Veel ondernemers beginnen hun bedrijf vanuit hun kennis over een product of dienst. Ze doen dat heel goed, want ze hebben er verstand van. Maar kunnen ze ook verkopen? Houda heeft mij diverse keren geholpen met het verkopen van events. Dat doet zij op heel bijzondere wijze. Vertel haar wie jouw ideale klanten zijn en zij zal ze met haar overtuigingskracht binnenhalen. Geen woorden, maar daden.

Freek

Houda Berrada is een echt specialist als het gaat om sales. Ze weet precies hoe ze het aan moet pakken en gaat er vol voor. Communicatie is helemaal top en ze heeft al meerdere klanten voor mij weten te scoren. Als je op zoekt bent naar een topper in de sales, zoek dan niet langer!

Niels





Callcentre

Een callcenter inhuren?

Is het inhuren van een callcenter een uitkomst voor uw bedrijf?
Koude acquisitie maakt vandaag de dag steeds vaker deel uit van de marketingstrategie van bedrijven. Zo wordt er bijvoorbeeld steeds vaker de telefoon gepakt om producten of diensten aan de man te brengen, telemarketing dus. Er worden  telefoontjes gepleegd naar onbekende bedrijven of particulieren. Nu lijkt dit niet bepaald moeilijk. Uit ervaring weten wij echter dat veel ondernemers hier geen succes mee boeken. Het is namelijk bijzonder lastig om telefonisch een verkoop te realiseren. Dit komt met name omdat er geen directe link is met de persoon of het bedrijf aan de andere kant van de lijn. Daarnaast wordt er geregeld de verkeerde techniek gebruikt om mensen te overtuigen. Heeft u inmiddels al de nodige bedrijven en/of particulieren per telefoon benaderd, maar blijft het succes vooralsnog uit? Dan kan dit natuurlijk behoorlijk frustrerend zijn. Om toch succes te boeken, kunt u een callcenter inschakelen. Maar is dit daadwerkelijk een uitkomst voor uw bedrijf?

Eerst zelf een poging wagen met koude acquisitie

Er zijn genoeg ondernemers die behoorlijk eigenwijs zijn. Weet u van uzelf dat u eigenwijs bent? Dan is het  inhuren van callcenters vast niet het eerste waar u aan denkt. U wilt in dat geval ongetwijfeld eerst zelf telemarketing proberen om producten of diensten te verkopen aan particulieren of bedrijven. Hoe moeilijk kan het immers zijn om iemand te bellen en deze persoon of dit bedrijf een voorstel te doen? Moeilijker dan u denkt. Zoals reeds gezegd in de intro gaat het om een persoon of bedrijf dat u nog niet kent. En een onbekend persoon neemt natuurlijk niet direct producten of diensten van uw onderneming af. Daarom moet u precies weten hoe u het gesprek aan moet vliegen.

Hoe kun je zelf succes boeken met koude acquisitie?

Waarschijnlijk probeert u het eerst op een vriendelijke toon. De kans op succes wordt hierdoor alleen maar kleiner.

Gespecialiseerd bedrijf in telefonische acquisitie

Heeft u reeds verwoede pogingen gedaan om producten of diensten telefonisch aan de man te brengen, maar blijft het resultaat uit? Dan overweegt u mogelijk wel om te stoppen met deze vorm van koude acquisitie. Jammer, want zodoende loopt u ontzettend veel klanten mis. Indien u zelf geen succes boekt, kunt u overwegen om een callcenters in te schakelen. U heeft ongetwijfeld weleens van  callcenters gehoord. Dit is een afdeling of organisatie die gespecialiseerd is in het afhandelen van telefoonverkeer. Medewerkers van callcenters hebben vaak ruime ervaring in het plegen van telefoontjes.

 

Hoe gaat het gespecialiseerde bedrijf te werk?

Voor zij aan de slag gaan, krijgen zij een speciale training. Hierbij leren zij verschillende technieken om personen aan de andere kant van de lijn te overtuigen een product of dienst af te nemen. Een callcenter leidt hierdoor dan ook vaak tot succes. Medewerkers van callcenters kunnen vast en zeker ook de producten of diensten van uw bedrijf aan de man brengen. Callcenters kosten u inderdaad geld, maar het levert u ongetwijfeld ook veel nieuwe klanten op. Zeker het overwegen waard dus wanneer u wilt dat acquisitie per telefoon een  onderdeel uit gaat maken van uw marketingstrategie.

Zelf personeel scholen voor verkoop per telefoon

Voor veel ondernemers is het inhuren van callcenters een lastige stap. Zij zijn bang dat zij hierdoor veel verantwoordelijkheid uit handen geven. Er is echter nog een andere mogelijkheid wanneer u telefonisch een acquisitie toe wilt passen. U kunt er namelijk ook voor kiezen om uw personeel te scholen. In dat geval leren zij hoe ze particulieren en/of bedrijven moeten benaderen via de telefoon. Er kleeft echter wel een nadeel aan deze optie, want het kost ontzettend veel geld. Uw personeel leert namelijk niet in één dag welke technieken zij kunnen gebruiken om mensen per telefoon te overtuigen. Vaak moeten er heel wat trainingen aan te pas komen. En hoe langer het duurt, des te meer geld het u gaat kosten.

 

Speciale mensen in dienst nemen

Daarnaast kunt u er natuurlijk ook voor kiezen om mensen aan te nemen die zich volledig op telefonische acquisitie richten. Indien u het hele jaar door particulieren en bedrijven wilt benaderen, is dit zeker het overwegen waard. Gaat het slechts om een tijdelijke campagne? Vraag u dan af of dit wel de moeite waard is. Ook dit kost namelijk behoorlijk veel en u heeft waarschijnlijk maar voor bepaalde tijd werk voor zo’n iemand. Het inhuren van callcenters is wat dat betreft de beste optie.

Wat kost een callcenter inhuren?

Ziet u geen andere optie meer dan het inhuren van een callcenter ? Dan weet u inmiddels dat dit kosten met zich mee gaat brengen. Voor u de knoop definitief doorhakt, wilt u ongetwijfeld weten wat het inhuren van een callcenter u gaat kosten. Het is echter niet mogelijk om op voorhand harde uitspraken te doen over de prijs. Waarom niet? Omdat ieder bedrijf de hulp van callcenters op een andere manier inzet. Uiteraard wordt er standaard gebruikgemaakt van de telefoon, maar de campagne verschilt natuurlijk per bedrijf.

 

Het hele jaar door een callcenter huren of niet?

Zo kan het ene bedrijf het hele jaar door de hulp van callcenters gebruiken voor het afhandelen van telefonisch verkeer. Dit is altijd het geval. Wilt u telefonisch een campagne starten voor een bepaalde periode? Dan hoeft u alleen voor de betreffende periode een callcenter in te huren. In dit laatste geval kost een callcenter huren u natuurlijk stukken minder dan wanneer u het hele jaar een beroep op de diensten van een callcenter doet. Om een goed beeld te krijgen van de kosten, vraagt u een offerte aan. Richt u hierbij niet tot slechts één callcenter, maar benader er meerdere callcenters. Deze verschillende offertes legt u vervolgens naast elkaar om een vergelijking te maken. Zodoende weet u direct wat een callcenter huren u gaat kosten.